Movie Monday #25 - Hävettää myöntää, mutta...


Hyi hyi minua. Myönnän, en ole jaksanut katsoa. Se on vaan niin hidas. Kaunis, mutta hidas. Yritin taas jälleen kerran katsoa Kubrickin klassikkoa Teeman elokuvaviikolla, mutten päässyt apinoista pidemmälle. 2001 Avaruusseikkailu on elokuva, joka vaatii täyden huomion jota en vain pysty sitä sille antamaan. Syystä tai toisesta. Luulen että päästäkseni sisään tähän "eeppiseen ja mahtavaan elokuvaelämykseen" minun pitäisi nähdä se elokuvateatterissa, jossa voi täysin keskittyä elokuvaan. Kyllä mä sen vielä joskus katson. Vaikka sitten viisikymppisenä.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Movie Monday #25 - Hävettää myöntää, mutta...

  1. Minä katsoin tämän juuri Teemalta pari viikkoa sitten ja olin kai oikeassa mielen- ja vireystilassa. Sillä rakastin tätä elokuvaa. Mutta hidastempoinenhan se on, sitä ei käy kieltäminen.

    VastaaPoista
  2. Niinpä. Sitä oikeaa mielentilaa odotellessa...

    VastaaPoista
  3. Muistan nähneeni elokuvasta alun, nukahtaneeni ja heränneeni sopivasti Daven ja HALin loppukeskusteluun. Alku on erittäin hidas, siinö olet oikeasssa. Kaipa tämäkin pitäisi viimein joskus katsoa, jopa siitä keskivaiheilta *haukotus*.

    VastaaPoista
  4. Mutta hei, pääsit sentäs pidemmälle kuin minä!

    VastaaPoista

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.